Lite blandat...


Jag var hos tandläkaren i lördags för första gången, men jag vägrade att öppna munnen så det gick snabbt. Jag fick denna fina tigermålning, ballonger och en ny tandborste så jag ska nog våga mig på ett nytt besök snart igen.

Ja, jag vet...Jag ska klippa mig snart :-)

Här är vi i Uppsala och firar farfars 60-årsdag. Jag och lillebror tyckte att det var tråkigt att sitta still vid bordet så vi busade under hela middagen.

Och då blev vi så här trötta till slut.

Här firar vi mammas födelsedag. Jag och Adrian tyckte att det var väldigt gott med tårta, vi åt lika mycket som mamma och pappa :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mycket fina bilder så att jag var tvungen att grina lite :) . Kram på er från Uppsala! /Anna

2009-02-14 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback