Idag har mina kompisar varit här!

106316-70
Idag har vi haft fika hemma hos oss, det var kul! Mammorna drack kaffe och åt kakor och vi bebisar lekte för fullt!!!
106316-71
Simon är fokuserad på kameran och var glad som vanligt!
106316-72
Theodor blev lite rädd för mig idag, jag råkade nypa honom och efter det så började han gråta varje gång han tittade på mig, jag kanske är lite farlig???
106316-73
Söta Alice sitter bakom mig, hur kan jag sitta med ryggen vänd mot henne? ;-)Och titta hur jag sitter, nästa gång måste jag sträcka på mig så att tjejerna spanar in mig...
106316-74
Här är nästa gulliga tjej och gissa vad hon heter? Alice så klart!
106316-75
Här sitter söta Lovisa, vi föddes på samma dag och hade beräknad bf samma dag (12/4), inte varje dag sånt händer...

Kommentarer
Postat av: mud

Tack för grym fika!!! Vilken härlig lägenhet och vad impad jag blev av dina tavlor. Simon gillade som alltid att träffa Leon :-) Hoppas allt väl i hemstaden - vi ses väl nästa vecka (för då SKA jag ta itu med träningen igen)?!

2006-11-28 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback