Besök från Californien

106316-170
Malin och Martin som bor i Usa har varit och hälsat på oss i några dagar. Malin och Martin ska gifta sig nästa sommar och då ska vi flyga jättelångt säger mamma. Mamma ska vara brudtärna, det ska bli jättekul tycker hon. Här äter vi frukost ute i det fina vädret innan vi ska ut och promenera en sväng...
106316-171
Familjebild :-) Mamma är trött och hennes fötter är svullna, hoppas att lillebror vill komma ut snart...
106316-172
Här är jag och Malin. Malin var så snäll, hon bar på mig massor när jag inte orkade gå och vägrade att sitta i vagnen. Jag fick jättefina kläder av henne och Martin också, Tack igen ;-)

106316-173
Vardagsmotion, jag älskar att gå och springa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback